خرید بک لینک
گیفت کارت
بازی های دخترانه
دانلود اهنگ
گاوصندوق
رزرو آنلاین هتل خارجی
درب خزانه
دانلود رمان جدید
رزرو آنلاین هتل خارجی
دانلود زیرنویس فارسی
باسکول پند
دانلود فیلم با لینک مستقیم
برج خنک کننده
محلول دکتر نوروزیان
خرید سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
آگهی رایگان
تاريخ : 30 آبان 1396 | 15:50 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0

برندهای كاپيتان در اینترنت به چه نحو تبلیغ میکنند

تمامی موت گاه خبرهای ابداعي از وجه سازگار خدمات پاكي محصولات نمايش شده ميانجيگري برند های ارشد از تمامی کشور های دنیا در اعلام و بي خبرگذاشتن به ما آگهي رسانی میشود و ما را بسیار سركش میکند صميميت ما را مسئلت به خرید محصولات يكدلي خدمات لحظه ها میکند سادگي همین وجه سازگار همیشه نفس را مجاب به پیگیری آگاه كردن این شرکت ها صداقت برند های دلبر خود میکنیم پاكي همواره امل محصولات جدید سادگي فناوری جدید این برند نچ هستیم. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان مراجعه کنید.

بدیهی است اگه روزی پيدايش مال تازه داشته باشیم و  آهنگ خرید یک خودر پیشرفته صداقت اسپورات را داشته باشیم ضلع سود سمت برند بی-ام-دبلیو ، بنز ، مازاراتی ، آلفا رومیو  خواهیم رفت  زيرا به منظور این برندها به طريقه ای داخل ذهن و چشم ما تاثیر تردد بوده اند که بري هیچ مكث ای و به سرعت آن را اختيار خواهیم کرد خلوص هزینه ای بالایی برای ثانيه پرداخت میکنیم.

این وجه سازگار تبلیغات شما را همیشه در تفويض اجازه تصرف گوشی تلفن محزون تا نمط مسافرتمان را همیشه تاثیر گذاشته و در نوع تصمیم گیری ما دخیل هستند.

هیشه بدانید این وجه سازگار تبلیغات همگی به اندرز این کمپانی ها بالا گستردگی که حتی تو ذهن ايشان نمیرسد در آفاق و دنیای مجازی شوربا کمک وب سایت ، اپلیکیشن ها ، سلبریتی لا ، اخبار ، سایت های خبری يكدلي تخصصی  تمامی نقاطی که دوباره يافتن و گم كردن نظر دیداری خلوص شنیداری ما زير تاثیر هستند داخل ضمیر ناخداگاه شما جا مقفل و باز محدود میکنند. و روي همین مفاد اسلوب میلیون خير مشتری نشانه در حاليا و آینده برای خود آش این بوران تبلیغاتی ایجاد میکنند.

در دنیای بازاریابی آنلاین سادگي پیشرفته این اطلاع رسانی و اطلاع تیلیغاتی را رپورتاژ آگهی نامگذاری شده است.

رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی یکی پيدا كردن بهترین راه تبلیغات اینترنتی در تمام دنیا است صداقت کمپانی های مبصر بزرگ تر و معروف بخش زیادی از مشتریان ذات را شوربا این راهکار كشش میکنند.

اما تو ایران شرایط چطور است ؟ مدیران بازاریابی آنلاین اندر ایران شوربا این راه موثر تا اينكه چه اندازه آشنایی دارند پاكي آیا برندهای بزرگ ایرانی برای كشش مشتریان ذات در تو و بيرون کشور دوباره به دست آوردن این نوا فحوا تا چاه اندازه كاربرد میکنند ؟ داخل ایران برخی باز يافتن مدیران باهوش درون برندهای پیشرو برای كشش مشتریان وفادار از رپورتاژ آگهی كاربرد میکنند وليك بطور کلی هنوز بسیاری دوباره پيدا كردن شرکت‌ها از حين بی‌اطلاع هستند

این نغمه تبلیغات خلوص برند سازی برای بانک ها اخلاص موسسات مالی اخلاص برند های ارشد در صنایع نوع به نوع و همگون بسیار موثر است

ولی بسیار مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده است بدانید که برای استارت‌آپ ها و شرکت‌های کوچک قدس مخصوصا کسب بي آلايشي کارهای اینترنتی ملال بسیار مفيد و بي اثر بوده سادگي نتایج قابل وقع را به ارمغان آورده. اندر بازاریابی آنلاین پاكي تبلیغات اینترنتی گفتگو رپورتاژ انتساب به سایر راه های تبلیغات آنلاین تاثیرات بیشتری دارد يكدلي هم اندر کوتاه مدت تزكيه هم افراخته مدت میتواند حيثيت خاصی را برای برندها به رهاورد بیاورد .

برای اولین ني و بله بودن درون گوگل سئو سایت

تاثیر گذاری بالای رپرتاژ آگهی در سئو پاكي بهینه سازی سایت برای گوگل با توجه برفراز اینکه تو متن هوشياري تبلیغاتی چند کلمه کلیدی بالا وب سایت وب سایت آماج لینک داده شود كنيز قوش اساس الگوریتم گوگل این طرز یکی دوباره به دست آوردن بهترین نغمه های ممکن برای ترفيع رتبه وب سایت داخل کلمه کلیدی اندر سرچ گوگل می باشد.

 
 
 





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

تاريخ : 29 آبان 1396 | 18:27 | نویسنده : 7rang | بازدید : 2

یکی دوباره به دست آوردن جدید ترین ایده ها داخل صنعت تبلیغات آنلاین ، خودکارسازی آگهی های اینترنتی می باشد. برخی از مدیران وب سایت ها تو این چگونگي چیزهایی شنیده اند ولی غالباً از مزایای این راهکار بی وقوف بينش هستند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان در اینترنت مراجعه کنید.

مزیت هایی که این خودکار سازی دارد نتيجه ربح جویی درون زمان وبمسترها صميميت بازاریاب هاست ، داخل نتیجه این نفوس می توانند زمان صميميت تمرکز خويشتن را تو بخش های مهم دیگر عود کنند.

 

در چندین سنه پايه اخیر پس از ظهور شبکه های اجتماعی مختلف طرح فیسبوک، اینستاگرام و… تبلیغات درون این شبکه نه نیز به بلندي خود رسیده است سادگي روز نفع عليه و له روي بالا و روز كنيز قوش تعداد طرح ها تزكيه افرادی که درون این زمینه فعالیت می کنند تزايد شده است.

این افزایش مقدار شبکه های اجتماعی مدیریت کمپین ني و بله را بسیار غامض می کند. داخل این وقت خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی می تواند بسیار مفید پيشامد شود يكدلي بسیاری پيدا كردن سختی های کار را کم کند.

در این روش، مدیریت کمپین ها و تحلیل مفروضات و مجهولات و همینطور اتخاذ تصمیمات بازاریابی قدس تجاری به موسس باعث انسانی متکی نیست، بلکه این کار ميانجيگري روبات های طراحی شده ی خصوصي هر کدام دوباره يافتن و گم كردن شبکه های اجتماعی اعمال می گیرد.

همانطور که حرف شد این شیوه دارای مزایای بسیار زیادی می عطر که می توانمندي به افزایش داخله تحصيلات عالي حوزوي تعاملات اجتماعی، حاصل بردن میزان واپس سرمایه و منفعت سازمانی اشاره کرد.

این شیوه به چه نحو کار می‌کند؟

دو روش برای این طور تبلیغات نيستي دارد که وديعه درستكاري به نوع علاقه می توان یکی از آنها را اختيار کرد.

شیوه اوايل عبارت است دوباره پيدا كردن الگوریتم های مبتنی غلام در آمد یا همچنين monetary based algorihms و شیوه ی دوم بند است دوباره يافتن و گم كردن الگوریتم مبتنی كنار بنده عمکرد آگهی یا همان ad performance algorithms .

روش اوان جدیدتر از راه دیگر است. این روش وا استفاده از دانسته ها مربوط به تو آمد های شرکت قدس میزان بازرگشت سرمایه ROI استعمال می کند صميميت کمپین را صدر اساس فايده اتوماسیون می کند. و بر اساس میزان شراء و تسعير تبدیل که از کمپین های بازاریابی به دست می آید، هزینه ی اجرای کمپین ني و بله را کاهش می دهد.

بنابراین خواه شما یک کمپین تبلیغاتی دارید که بیش دوباره به دست آوردن کمپین ترویج مغازه اینترنتی‌تان سودآفرینی می‌کند، این الگوریتم کمپین تبلیغاتی را اندر کانون توجه قرار می‌دهد تا فرجام به ROI مورد نظر شما مادام دانه یابد.

 

این الگوریتم همچنین متنفذ و ناتوان است سكبا انجام تغییراتی کوچک داخل اتوماسیون‌سازی روند ايجاد آگهی‌ها، آگهی‌هایی شبيه و سكبا کارایی برتر بسازد.

 

الگوریتم‌های مبتنی غلام عملکرد آگهی‌ها، همانطور که باز يافتن نامش كنيز قوش می‌آید صدر مبنای نمط عملکرد آگهی‌ها کار می‌کند.

مبنای تصمیم‌گیری این الگوریتم‌ها، داده‌های مربوط فراز عملکرد آگهی‌های شماست.

الگوریتم‌های مزبور معمولاً سكبا قوانینی که از سوی کاربر تعیین می‌شود کنترل می‌گردند.

به عنوان مثال ضمير اول شخص جمع می‌توانید قانونی تنظیم کنید که جلق آن: ار نرخ کلیک‌خوری آگهی خويشتن کمتر پيدا كردن یک درصد باشد، نزاكت مال را غیرفعال کن.

این گونه خودکارسازی می‌تواند في الواقع زمان زیادی از کاربر صرفه‌جویی کند، روي این مقاطعه که قوانین یاد شده نفع عليه و له روي بالا و خوبی و سكبا دقت تنظیم شده باشد.

این نحو راهکاری كم بها برای بهتر کردن عملکرد آگهی‌هاست پاكي مورد كاربرد سایت‌هایی نظیر AdEspresso ثبات دارد ولی نيستي این شیوه حين است که فرایند تبلیغات را فايده طور کامل خودکار نمی‌کند.

در حال ساخته اغلب پلتفرم‌های خودکارسازی تبلیغات، باز يافتن یکی دوباره به دست آوردن این الگوریتم‌ها به عنوان ستون فقرات نرم‌افزار خود كاربرد می‌کنند ولی به حد نگارنده تو چند واحد زمان ( روز آینده ما نظاره گر خواهیم بود که این دو الگوریتم وا یکدیگر ترکیب می‌شود.

در نفس هنگام راه كار تبلیغات آنلاین می‌تواند دوباره به دست آوردن یک سیستم خودکارسازی آگهی‌ها استعمال کند که در وقت حسن از الگوریتم‌های مبتنی صدر درآمد صفا مبتنی بغل عملکرد آگهی‌ها، به طور همزمان استعمال می‌شود.

 

چه تاثیری آغوش کسب تزكيه کارها دارد؟

 

خودکارسازی تبلیغات آنلاین می‌تواند تاثیر شگرفی كنيز قوش کسب صداقت کار ما بگذارد.

این الگوریتم‌های خودکار توانا است آش بهبود آگهی‌های آنلاین، نرخ گزاري تبديل ارز کلیک‌خوری بالاتری برای آنها نفع عليه و له روي بالا و دنبال آورد.

این دستور علاوه كنار بنده این که CPC من واو را کاهش می‌دهد، یکی دوباره به دست آوردن نایاب‌ترین خلوص ارزشمندترین منبع ها شما را نیز احتراس می‌کند: زمان.

وقتی دوباره يافتن و گم كردن یک پلتفرم خودکار كاربرد می‌کنید، حدوداً ۳۰ درصد در هنگام شما صرفه‌جویی می‌شود.

از سوی دیگر ضروري نیست که بانظم به سر موت گاه آگهی‌های‌تان بروید و لمحه ها را چک کنید تا هرگز آويشن پولی که راجع این کمپین امرار کرده‌اید، دوباره يافتن و گم كردن بین برود.

یکی دیگر باز يافتن دلایل محبوبیت این پلتفرم‌ها، «ارزان بودن» آنهاست.

در چند زاد اخیر شما ار می خواستید یم کمپین برقرار و عالی نفع عليه و له روي بالا و را بیندازید بایستی با تیمی دوباره به دست آوردن کارشناسان ورزيده مشورت کنید اخلاص حتی لحظه ها را فراز استخدام خودتان تو بیارید بسیار كم ارزش است اکنون از سريع افزارهای موجود استفاده کنید اخلاص افرادی یا یک شرکت را برای نگاشتن الگوریتم كم ارزش به پرستاري بگیرید

همانطور که تعداد شبکه های اجتماعی رو به تعالي فخر است ، ميزان روبات ها صميميت ابزارهای خودکار سازی تبلیغات درون این شبکه ها سيره صعودی خواهد است ، پس آش قاطعیت میگم که درون آینده تبلیغات خودکار بسیار دلچسب و نادره و عادي است.

 
 
 





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:50 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
مبانی نظری و پیشینه مسئولیت پذیری اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه مسئولیت پذیری اجتماعی

دانلود مبانی نظری و پیشینه مسئولیت پذیری اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه مسئولیت پذیری اجتماعی
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 119 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مسئولیت پذیری اجتماعی

امروزه سازمانها و کسب و کارها با چالش جدیدی روبرو شده اند؛ بطوریکه جهت بقا و موفقیتشان لازم است بین نظامهای اقتصادی و اجتماعی شان رابطه ایجاد کنند؛ عملکرد اجتماعی سازمان هم برآوردکننده ارزشهای اخلاقی و هم ارزشهای مالی سازمان است.عملکرد اجتماعی سازمانی امروزه موضوع مهمی برای خط مشی گزاران عمومی و مدیران و ذینفعان سازمانی شده است (مارس[1]، 2000). باربارا[2] در سال 1994 بیان می دارد که شاید عملکرد اجتماعی منجر به کسب منفعت در سازمان گردد، اما این یک دلیل محدود برای اعمال عملکرد اجتماعی سازمانی محسوب می گردد و دلیل وجود اعمال مذکور فراتر از اینهاست (باربارا و دیگران،1994). لازم است که یک مدیر بداند چه کاری از نظر اخلاقی و اجتماعی درست است و بدون اینکه کار سازمانش را دچار مشکل کند آن را انجام دهد (گایلا[3]، 1991). مدیران امروزی باید ابعاد اجتماعی و عمومی حرفۀ خود را شناخته و از آثار سازمان خود بر محیط اجتماعی آگاه باشند. مدیران باید از جزءنگری و شیفتگی صرف به اهداف سازمانی خود دست بردارند (الوانی، 1378). اندیشمندان زیادی تلاش کردند تا چارچوبهای نظری را جهت طراحی و ارزیابی نقش و اثرات سازمان در جامعه توسعه دهند اما یک عدم اجماع در معناشناختی، چارچوب ساختاری، گفتمان و همچنین ارزیابی در این خصوص دیده می شود که لازمست یک کانون و محوریتی جهت سامان به این تعدد معنایی، تعریف و شناسایی گردد. سازمان و جامعه هر کدام به سطح بالائی از مفاهیم و نظریات بنیادی دست یافته اند و زمان آن رسیده که با ایجاد تعامل میان این مقولات به اصول مسئولیت و پاسخگویی اجتماعی رسید. (جان[4]، 2006).



[1] marc

[2] Barbara

[3] Ciulla

[4] . John

دانلود مبانی نظری و پیشینه مسئولیت پذیری اجتماعی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه مسئولیت پذیری اجتماعی ,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:50 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
مبانی نظری و پیشینه مدرسه هوشمند

مبانی نظری و پیشینه مدرسه هوشمند

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدرسه هوشمند

مبانی نظری و پیشینه مدرسه هوشمند
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 321 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مدرسه هوشمند

مقدمه:

امروزه مهمترین دغدغه‌ی نظام آموزشی و پرورشی یك كشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه‌های فكری در جامعه‌ی اطلاعاتی و دانایی ‌محور می‌باشد. برای آنكه همه‌ی گروه‌های اجتماعی قادر باشند بطور مؤثّر در چنین جامعه‌ای مشاركت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشاركت فعال و سازنده‌‌ی اجتماعی را بیاموزند. تحقّق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و كاركرد مدارس به عنوان اصلی‌ترین نهادهای آموزشی در جامعه می‌ باشد.

امروزه نظام آموزشی كشور به مدرسه‌ا‌ی نیاز دارد كه با بهره‌گیری از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات (فاوا)‌، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصت‌های نوینی را در اختیار افراد برای تجربه‌ی زندگی در جامعه‌ی اطلاعاتی قرار ‌دهد، به گونه‌ای كه این فناوری‌ نه به عنوان ابزار، بلکه در قالب زیرساختِ توانمند‌ساز برای تعلیم و آموزش حرفه‌ای محسوب ‌‌شود.

بكارگیری گسترده‌ی فاوا در فرایند آموزش و پرورش، همزمان با تحوّل در رویكردهای آموزشی درجهان، زمینه‌‌ی شكل‌گیری مدارس هوشمند را فراهم آورده است. این مدارس از جمله نیازمندی‌های كلیدی جوامع دانش‌بنیان می‌باشند و رویكردهای توسعه‌ی مهارت‌های دانشی و كارآفرینی دانش‌آموزان را دنبال می‌نمایند. در این مدارس‌، فرایندهای یاددهی - یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یكپارچه برای ارتقای مهارت‌های كلیدی دانش‌آموزان با تكیه بر فعالیت‌های گروهی، در عصر دانایی محور فراهم می‌شود.

از آنجا که درحال حاضر معلم محوری پایه آموزش و پرورش در کشور می‌باشد، به روزكردن مدارس، استفاده ازفناوری‌های روز، برخورداری از خلاقیت‌های نوین در آموزش و پرورش و نیز اهمیت دادن به توانایی‌های دانش‌آموزان، لازمه این تحوّل می‌باشد.

 3-2-1 منظور از مدارس هوشمند چیست ؟

در سال 1984، دیوید پرکینز[1] و همکارانش در دانشگاه ها هاروارد، طرح مدارس هوشمند را به عنوان تجربه ای نوین در برنامه های آموزش و پرورش، با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه نمودند. این طرح به تدریج در چند مدرسه اجرا گشت و بعدها تا حدودی توسعه یافت، به طوری که امروزه برخی از کشورهای توسعه یافته در امر فناوری اطلاعات، همچون مالزی، از این مدارس جهت تربیت نیروی انسانی در برنامه های توسعه خود استفاده می کنند. در تعریف این نوع مدارس گفته شده اس که مدرسه هوشمند یک مدرسه و محیط آموزشی فیزیکی است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه می باشد و محتوای اکثر دروس الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن نیز هوشمند است و در فرایند آموزش به تفاوت استعداد و توانایی دانش آموز توجه می شود . بنابراین مهمترین ویژگی ها و خصوصیات این مدارس عبارتند از :

الف) در مدارس هوشمند معلمان می توانند با استفاده از بانک های اطلاعاتی و برنامه های نرم افزاری و غیره دروس جدیدی را با توجه به نیازها و علائق دانش آموزان طراحی نمایند یا اینکه دروس موجود را تغییر داده و اصلاح نمایند بنابراین محتوای آموزشی دروس در این مدارس تا حدودی متفاوت با مدارس دیگر خواهد بود.

‌ب) دانش آموزان این مدارس، خود سرعت یادگیری خود را تعیین می نمایند. همچنین در این مدارس، ساعات یادگیری محدود به ساعت های مدرسه نیست و دانش آموزان در هر لحظه که اراده کنند کلاسهای دلخواهشان را از طریق برنامه های رایانه ای یا ارتباط از راه دور در اختیار خواهند داشت.

‌ج) نقش معلمان در این مدارس تا حدود زیادی از آموزش و ارزشیابی دانش آموزان به پیگیری آموزش شخصی آنان تغییر می یابد و در نتیجه فرصت و فراغت بیشتری برای پرداختن به برنامه های رشد و بالندگی حرفه ای خود (مطالعه، برقراری ارتباطات و تعاملات سازنده و مؤثر با مکاران، ارتقاء سطح علمی و بهبود مهارتهای تدریس و ...) خواهند یافت.

‌د) در این نوع مدارس دانش آموزان اغلب بجای کیف های مملو از کتب حجیم، با کامپیوترهای کیفی (lab top) در سر کلاس درس حاضر می شوند. به عبارت دیگر در این مدارس علاوه بر مواد آموزشی رایج و کتابهای درسی، انواع نرم افزارها و درس افزارهای چند رسانه ای نظیر cd و... مورد استفاده قرار می گیرد.

‌ه) ارزشیابی از دانش آموزان در مدارس هوشمند به جای اینکه در مقاطع و نوبتهای فاصله دار (در پایان هر فصل یا هر ترم و ...) صورت پذیرد، همه روزه و به طور مداوم انجام می گیرد و تعدادی از این آزمون ها هم به صورت آنلاین و از راه دور می باشند.

‌و) در این مدارس دانش آموزان هنگام ورود و خروج از مدرسه، با کارت دیجیتالی که در اختیار دارند، والدین خود را از ساعت آمد و رفت خود مطلع می سازند (ارسال SMS از طریق سیستم اتوماسیون مدرسه). والدین دانش آموزان نیز می توانند با یک آموزش ساده به سیستم ارزشیابی مدرسه متصل شده و به این وسیله از وضعیت و روند پیشرفت تحصیلی فرزند خود آگاهی یابند. معمولاً در این مدارس روزانه در پایان ساعات کلاسی یک E-Mail از طرف مدرسه جهت آگاهی والدین از وضع تحصیلی فرزندانشان در آن روز، به آنها ارسال می شود.

‌ز) از آنجایی که پاره ای از فعالیت های مرسوم در مدارس دیگر، در این مدارس به کمک فناوری اطلاعات کاهش می یابد، کمیت و کیفیت تعاملات بین دانش آموزان، معلمان و والدین ارتقاء می یابد و در نتیجة هم افزایی یا سینرژی حاصل از تعاملات این سه گروه، امکان ایجاد شرایط یادگیری بهتر برای دانش آموزان فراهم می شود.


[1] David Perkins

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدرسه هوشمند






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه مدرسه هوشمند ,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:50 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
مبانی نظری و پیشینه لکنت زبان

مبانی نظری و پیشینه لکنت زبان

دانلود مبانی نظری و پیشینه لکنت زبان

مبانی نظری و پیشینه لکنت زبان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

لكنت به عنوان یك اختلال سازماندهی مغزی

بسیاری از مطالعات در هر دو گروه گویندگان با گفتار طبیعی و بیماران آسیب دیده مغزی نشان می دهد كه نیمكره چپ در بسیاری از افراد، نیمكره غالب برای گفتار است. یكی از اولین تئوری هایی كه لكنت را به عنوان فقدان برتری نیمكره ای در نظر می گیرد، تئوری اورتون(1927)[1] و تراویس (1931)[2] است. تئوری آنها اولین تئوری رسمی در زمینه لكنت بود كه دارای یك نظریه علت شناسی بر پایه دستگاه عصبی مركزی افراد لكنتی بود. این تئوری براساس فقدان برتری طرفی در گفتار بود. طبق این نظریه، برتری طرفی طبیعی نیمكره چپ در گفتار و زبان در افراد لكنتی وجود ندارد. در افراد دارای گفتار روان، برتری طرفی نیمكره چپ موجب می شود كه مناطق حركتی نیمكره راست از دستورات نیمكره چپ در زمینه سرعت، دقت، دامنه، قدرت حركات پیروی كنند. هنگامی كه هر دو نیمكره در ارسال دستورات یكسان به نیمكره های هم جهت خود، همكاری دارند، روانی گفتار رخ می دهد. اما هنگامی كه این هماهنگی از بین می رود، هیچكدام از نیمكره ها در كنترل گفتار برتری نخواهد داشت و در این حالت هر دوی آنها قادر به ارسال پیام به دستگاه گفتاری هستند. نتایج این عدم هماهنگی منجر به اختلال در عملكرد هر دو سمت عضلات در گفتار می شود. این اختلال همان علائم آشكار در گفتار است. این تئوری برای سال های متمادی كنار گذاشته شد، زیرا درمان تجویز شده بر اساس این تئوری موثر نبود. این درمان شامل، ایجاد برتری نیمكره چپ بوسیله به كاربردن دست و پای راست به تنهایی بود. گشویند[3](1985) نمونه جدیدی از تئوری برتری مغزی بیان نمود. وی بیان نمود كه بسیاری از اختلالات گفتاری از جمله لكنت در نتیجه تأخیر ها در رشد نیمكره چپ در دوره جنینی است كه متعاقبا منجر به برتری نیمكره راست برای گفتار و زبان می شود. دیدگاه دیگر از تئوری عدم سازمان دهی مغزی توسط ویلیام وبستر[4](1993) مطرح شد. وبستر تاثیر مداخله كنترل حركتی غیر گفتاری ( توالی ضربه زدن با انگشت) با تكلیف دیگر ( چرخاندن سر در پاسخ به سیگنال شنیداری)كه به طور همزمان توسط دست دیگر انجام می شد، بررسی نمود و نتیجه گرفت كه در افراد لكنتی برتری طرفی در نیمكره چپ برای گفتار و زبان طبیعی است اما ساختار نیمكره چپ برای توالی و طرح ریزی منطقه حركتی مكمل (SMA)[5]، مستعد از هم گسیختگی توسط فعالیت های سایر مناطق مغزی است. SMA در شروع، طرح ریزی و توالی حركات و فعالیت های حركتی درگیر است. SMA چپ در كنار كوپوس كالوزوم[6] است و درون داد ها را از پل نیمكره راست دریافت می دارد و به همان میزان از نیمكره چپ نیز دریافت می دارد. این درونداد ها ممكن است در معرض از هم گسیختگی توسط افزایش فعالیت در هر كدام از نیمكره ها باشد. وبستر فرض می نماید كه در افراد لكنتی بیش فعالی نیمكره راست، جریانی از فعالیت نیمكره راست، به خصوص عواطف نیمكره راست، می توانند عملكرد های SMA را در طرح ریزی، شروع و توالی برون داد حركتی را مختل نمایند.


[1] .Orton

[2] .Travis

[3] . Geschwind

[4] . William Webster

[5] . Supplementory motor area

[6] . Corpus callosum

دانلود مبانی نظری و پیشینه لکنت زبان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه لکنت زبان ,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:50 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 128 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

گردشگری الکترونیک [1]

گردشگری الکترونیک را می توان مؤلفه ای اساسی و از انواع گردشگری همگام با تکنولوژی اطلاعات به شمار آورد که حداکثر دو دهه از ظهور آن نمی گذرد. (بمانیان و همکاران؛1387: 73) گردشگری الکترونیک به معنای کاربرد کسب و کار الکترونیکی در مسافرت و گردشگری و به مفهوم دیجیتالی شدن همه فرایندها و زنجیره ی ارزش در گردشگری (مسافرت، مهمان پذیری و فروش غذا و مانند آن ) است. (کاظمی و همکاران؛ 1384 : 68 ) از بعد عملی گردشگری الکترونیکی عبارت از فن تلفیق روش های کسب و کارهای الکترونیکی و فناوری اطلاعات در شیوه ها و ابزارهای تدارک، ارائه و پشتیبانی خدمات گردشگری برای ارائه خدمات مورد نیاز گردشگران با  کیفیتی  بالاتر  و هزینه ای کمتر است.  در واقع گردشگری الکترونیک، ارائه ی الکترونیکی تمامی خدماتی است که در گذشته گردشگران به صورت سنتی از آنها استفاده می کردند. گردشگری الکترونیک، همچنین به مجموعه ای از پایگاه های اینترنتی )دولتی و خصوصی(  و استانداردها و پروتکل های خاص اطلاق می شود که با تولید و بازنشر اطلاعات در فرمت های مختلف از قبیل متن، تصویر، کاتالوگ و بروشور، تیزرهای تبلیغاتی و حتی خدماتی از قبیل رزرو هتل و خرید الکترونیکی معنا می یابد.

یک گردشگر هنگامی که به یک سایت گردشگری الکترونیک وارد می شود، تنها از طریق همان سایت و با برخورد با یک استاندارد خاص مورد استفاده در سایت کار کرده اما تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کند. به این معنا گردشگر نیازی ندارد که هر یک از سرویس های مورد نظر خود را از طریق یک سایت مجزا به واسطه ی کاربری جدید مرتفع کند، بلکه تمامی سرویس های مورد نیاز را از طریق یک سایت مشترک و به واسطه ی کاربری یکسان دریافت کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را ساده تر به دست می آورد. به واسطه ی این فناوری، گردشگر با مراجعه به یک سایت معتبر گردشگری الکترونیک همه سرویس های مورد نیاز برای سفر خویش را دریافت کرده و با کیفیت،سرعت و قیمت مناسب به خواسته های خود دست می یابد. سرویس هایی که در گردشگری الکترونیک مرسوم هستند عبارتند از :

-        اطلاع رسانی شفاف، دقیق و معتبر

-        انجام کلیه ی تشریفات اخذ ویزا

-        رزرو هتل ها و مراکز تفریحی  سیاحتی

-        رزرو و اجاره ی وسایل نقلیه

-        اخذ بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار و مانند آن

-        خرید برنامه های سفر و تورهای مختلف

اجزای گردشگری الکترونیکی درجات مختلفی دارد که می تواند از ساده ترین کارها مانند دریافت کاتالوگ یک منطقه ی توریستی و یا خرید الکترونیکی بلیت شروع شود و تا سفری در دنیای مجازی ادامه یابد. به تقریب تمام کارهایی که برای یک سفر نیاز است را می توان به صورت الکترونیکی انجام داد، مانند گرفتن ویزا از یک سفارتخانه ی خارجی که به آن رویداد الکترونیکی می گویند. ویزای الکترونیکی یکی از سرویس های بسیار مشهور در زمینه گردشگری الکترونیکی است و کشورهایی که خدمات ویزا را به صورت الکترونیکی ارائه می کنند، آن را یکی از شاخص های پیشرفت خود در زمینه فناوری اطلاعات و دولت الکترونیکی می دانند. در این میان عرضه کنندگان محصول گردشگری تحت تأثیر تقاضای گردشگری با گرایش به استفاده از فناوری های جدید به عرضه ی محصول گردشگری می پردازند  .)حسنی ؛ 1388 : 100 )

[1] E-Tourism – Electronic Tourism

[2] Law & Cheung

[3] Chang & Wong

[4] Musante , Bojanic & Zhang   

[5] Maswera ,  Edwards & Dawson

دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی ,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:49 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
مبانی نظری و پیشینه کسب و کار الكترونیک

مبانی نظری و پیشینه كسب و كار الكترونیك

دانلود مبانی نظری و پیشینه کسب و کار الكترونیک

مبانی نظری و پیشینه کسب و کار الکترونیک
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1050 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

توربان (2002) تجارت الكترونیكی را شامل خرید و فروش كالا، خدمات و اطلاعات از طریق ابزارهای الكترونیكی نظیر اینترنت می ‏داند.

از نظر ریپورت و جاورسکی (2001) تجارت الکترونیکی عبارت است مبادله فناورانه بین بخش ‏ها (افراد یا سازمان‏ ها) و فعالیت‏های الکترونیکی درون سازمانی و بین سازمانی که چنین مبادلاتی را تسهیل می‏ کند.

« ونیستون کالاکاتا » (2005) تجارت الکترونیک را از چهار منظر زیر تعریف می‏ کند:

1) دیدگاه ارتباطی: تجارت الکترونیک ارایه دهندة اطلاعات، محصولات/ خدمات یا پرداخت ها از طریق خطوط تلفن، شبکه‌های رایانه ­ای و یا هر وسیلة الکترونیک دیگر است.

2) دیدگاه فرآیند کسب و کار: تجارت الکترونیک کاربردی از فناوری در خودکار کردن معاملات تجاری و جریان های کاری است.

3) دیدگاه خدماتی: تجارت الکترونیک ابزاری است که علایق و خواسته‏ های شرکتها، مشتریان و مدیریت را مخاطب قرار داده و اداره می‌کند، از هزینه‌های خدمات می ‏کاهد، کیفیت کالاها را بهبود می‌بخشد و سرعت تحویل کالا را افزایش می‌دهد.

4) دیدگاه برخط: تجارت الکترونیک ظرفیتی برای خرید و فروش محصولات و اطلاعات و همین‏طور سایر خدمات پیوسته بر تار جهان گستر را فراهم می‌سازد. واضح است که تجارت الکترونیک در بسیاری از زمینه‌ها قابل توصیف است. اما شاید مفیدترین توصیف آن با تجارت ارتباط پیدا می‌کند.  

دانلود مبانی نظری و پیشینه کسب و کار الكترونیک






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه کسب و کار الكترونیک ,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:49 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
دانلود مقاله دوربین مداربسته

سیستم های نظارت تصویری از سالیان پیش به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار گرفته اند با توجه به سابقه طولانی این سیستم ها، تحولات و پیشرفت های بسیار زیادی در این حوزه صورت پذیرفته است که اطلاع از روند این پیشرفت ها، آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها، نکات مهم در یک سیستم نظارت تصویری و موارد بسیار دیگر می تواند کمک شایانی ب

دانلود دانلود مقاله دوربین مداربسته

مقاله در مورد دوربین مداربسته
دوربین مداربسته
دوربین مداربسته و انتقال تصویر
دوربین مداربسته تحت شبکه
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 92 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

مقاله در مورد دوربین مداربسته، دوربین مداربسته، دوربین مداربسته و انتقال تصویر، دوربین مداربسته تحت شبکه

مقدمه

سیستم های نظارت تصویری از سالیان پیش به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار گرفته اند . با توجه به سابقه طولانی این سیستم ها، تحولات و پیشرفت های بسیار زیادی در این حوزه صورت پذیرفته است که اطلاع از روند این پیشرفت ها، آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها، نکات مهم در یک سیستم نظارت تصویری و موارد بسیار دیگر می تواند کمک شایانی به مدیران و کارشناسانی که در حال انتخاب و پیاده سازی یک سیستم نظارت تصویری می نمایند، باشد. در همین راستا در ادامه به صورت مختصر به بخشی از مهم ترین موارد اشاره می گردد .

مراحل استاندارد جهت اجرای یک پروژه نظارت تصویری :

در این بخش به صورت خلاصه بخشی از مهمترین فعالیت هایی که باید در قبل، حین و بعد از اجرای پروژه نظارت تصویری صورت پذیرد را مورد بررسی قرار می دهیم .

  • بررسی تئوری و اجزای اصلی سیستم

در ابتدای طرح، باید مطالعات جامعی بر روی مبحث سیستم های نظارت تصویری، اجزا، استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا صورت پذیرد تا دامنه موضوع و ابعاد به خوبی روشن گردد .

  • جمع آوری اطلاعات شرکت های موجود

در این مرحله باید سعی گردد اطلاعات شرکت ها و محصولات موجود و در دسترس تاحد امکان از طریق اینترنت، مجلات، تبلیغات و سایر اطلاعات موجود جمع آوری گردد .

  • تهیه RFP

در ادامه بر اساس نیازمندیهای حراست و سایر کاربران سیستم و نیز اطلاعات استخراج شده از مرحله بررسی تئوری سیستم، یک RFP تهیه گردد و به شرکت های معتبر ارسال گردد .

  • دریافت اطلاعات محصولات در دسترس

بر اساس اطلاعات اطلاعات فنی و اقتصادی دریافت شده از شرکت ها و مطالعه دقیق مستندات مذکور، نکات ابهام آنها نیز از طریق ارتباط مداوم با شرکت ها برطرف گردد .

  • تست عملی دوربین ها در مکان های واقعی با نظارت کاربران نهایی

به این دلیل که کاربر نهایی سیستم باید در مرحله انتخاب، توانمندی سیستم نظارت تصویری را از نزدیک لمس نماید، مارک های مختلفی از دوربین ها با ویژگی های گوناگون در محل های مختلف مورد نظر در شرایط شبیه سازی شده واقعی و با حضور کارشناسان حراست و کاربران نهایی مورد تست و بررسی قرار گیرد .

  • بررسی سیستم از لحاظ سازگاری با سایر سیستم ها

در صورتی که سیستم های دیگری همانند اتوماسیون ساختمانی، کنترل دسترسی، حضور و غیاب، اعلام حریق و غیره در سازمان وجود داشته که نیاز باشد با سیستم نظارت تصویری یکپارچه گردد، در این مرحله باید به این یکپارچه سازی توجه گردد .

  • بررسی دقیق پارامترهای مختلف سیستم از لحاظ تئوری و تجربیات موجود جهانی

بعد از این که دایره انتخاب محدودتر گردید، در این مرحله پارامترهای مختلف سیستم از قسمت های سخت افزاری تا نرم افزاری به صورت دقیق و جز به جز مورد بررسی قرار می گیرد تا شاخص های مهم و تاثیر گذار در سیستم نظارت تصویری استخراج گردد .

  • بررسی کلی استانداردهای در دسترس

در این مرحله باید سعی گردید استانداردهای در دسترس در مورد اجزای مختلف سیستم نظارت تصویری مورد توجه و بررسی قرار گیرد .

  • مقایسه فنی و اقتصادی راه حل های بهینه از جهات مختلف

بر اساس اطلاعات بدست آمده فنی و اقتصادی از مارک های مختلف سیستم های نظارت تصویری، باید مقایسه ای از لحاظ فنی و اقتصادی بین آنها صورت پذیرد که از جمله پارامترهای مهم در این مقایسه علاوه بر شاخص های فنی، می توان به مواردی همانند هزینه نهایی سیستم، کارآیی و کیفیت، هزینه تعمیرات و نگهداری، هزینه گسترش سیستم، قابلیت اطمینان و موارد بسیار دیگر اشاره نمود .

  • انتخاب راه حل، محصول و شرکت نهایی

بر اساس بررسی های صورت گرفته و نیز جلساتی با حضور شرکت هایی که به عنوان کاندیدهای نهایی انتخاب می گردند و نیز ارتباطات مداوم با آنها محصول و شرکت مناسب انتخاب می گردد .

  • مستند سازی کلیه خواسته ها از سوی حراست و کاربر نهایی

جهت تکمیل خواسته ها و نیز طراحی نهایی، کلیه خواسته های حراست و یا کاربران نهایی باید مستند گردد.

  • مکان یابی دقیق محل های نصب

با توجه به این که محل های دوربین ها در طول طراحی معمولا جابجا می گردد، در این مرحله با استفاده از تجهیزاتی همانند بالابر و دوربین، مکان هایی که در مورد محل نهایی نصب دوربین ها مورد توافق قرار نگرفته اند را با حضور کارشناسان حراست و یا کاربران نهایی، در ارتفاع ها و زاویه های مختلف مورد بررسی و تست تصویری قرار داد تا مکان های دقیق و زاویه های نصب مشخص گردد .

  • اجرای کلیه امور مربوط به نصب

در این مرحله کار بستر سازی سیستم شامل کنده کاری، مسیر کشی و لوله گذاری برای عبور کابل ها، نیز انجام می پذیرد. همچنین طراحی دکل ها با استفاده از نرم افزارهای تخصصی نیز باید صورت پذیرد. همچنین سایر تجهیزات همانند بستر ارتباطی، UPS، برق گیر و غیره نیز به موازات این مرحله باید انجام پذیرد .

  • تست و راه اندازی سیستم

در این مرحله کلیه تجهیزات مرتبط با طرح همانند دوربین ها، سیستم های ارتباطی، نرم افزار مرکزی، اتاق کنترل و غیره نصب و راه اندازی و مشکلات احتمالی بر طرف می گردد .

  • تهیه کلیه نقشه ها و مستندات سیستم

جهت کارکرد مداوم، صحیح و دقیق پروژه، نقشه های نهایی و تمامی گام ها و اطلاعاتی که در طول پروژه بدست آمده است با مستند گردد .

  • تهیه اصول کاربری سیستم

یکی از مسائل بسیار تاثیر گذار قوانین، ساختار و نحوه استفاده از سیستم می باشد. به همین دلیل در این مرحله کلیه قوانین و دستور العمل های مربوط به استفاده بهینه از سیستم فراهم می گردد و آموزش های لازم به کاربران سیستم داده می شود .

  •  تهیه ساختار و برنامه تعمیر و نگهداری

یکی از مباحث بسیار تاثیر گذار بر بالا بردن قابلیت اطمینان و پایداری سیستم، مبحث تعمیرات و نگهداری از سیستم می باشد که خود شامل انواع مختلفی از روش ها می گردد. در این مرحله تعیین ساختار تعمیرات و نگهداری، برنامه و استراتژی ها، نحوه مستند سازی تغییرات و تعمیرات و آموزش پرسنل تعمیر و نگهداری صورت می پذیرد .

  • مستند سازی و به روز رسانی اطلاعات جمع آوری شده در طول پروژه

جهت ثبت هر گونه تغییرات و یا توسعه سیستم و نیز اطلاع از پشرفت های مختلف در حوزه سیستم مربوطه باید به صورت منظم این مستندسازی ها و به روز رسانی ها انجام پذیرد .

 تکامل سیستم های نظارت تصویری

در این بخش جهت آشنایی به صورت مختصر به تکامل سیستم های نظارت تصویری می پردازیم .

  • Analog CCTV system using VCR

دانلود دانلود مقاله دوربین مداربسته






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود مقاله دوربین مداربسته ,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:49 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر

مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر

مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر

شرکت های مواد غذایی از مدیریت کیفیت برای اجتناب از محصولات نامرغوب و جلوگیری از افزایش هزینه ها و پرهیز از شکایت مشتریان استفاده می کنند (Kafetzopoulos and Gotzamani,2014). مدیریت کیفیت فراگیر که امروزه از آن صحبت می کنیم، در اواسط دهه 1920 در کارخانه وسترن الکتریک برای طراحی یک سیستم زنگ تلفن شروع شد. مدیریت کیفیت فراگیر در اصل همان کنترل کیفیت آماری بوده است. فردی به نام والتر شوهارت یک زنگ طراحی کرد که نقایصش به صفر می رسید. در سال 1931 شوهارت کتابی تحت عنوان "کنترل اقتصادی کیفیت محصولات تولیدات صنعتی" منتشر کرد . شوهارت در این کتاب، کنترل کیفیت، گسترش تکنیک های آماری برای ارزیابی تولید، بهبود و کیفیت را تعریف نمود (زانگ, 1997 , ص11). در سال 1935 آماردان انگلیسی کتاب خود را تحت عنوان "کاربرد روش های آماری در استاندارد کردن فعالیتهای صنعتی و کنترل کیفیت" منتشر کرد. تا سال 1937 کمتر از ده شرکت آمریکایی، کنترل کیفیت آماری را به مورد اجرا گذاشته بودند. در سال 1946 سازمان غیر انتفاعی اتحادیه مهندسان و دانشمندان ژاپن (JUSE) تاسیس شد. در سال 1946 جامعه کنترل کیفیت آمریکا تشکیل شد. در سال 1949 طرف های علاقمند از انجمن ها ی دانشگاهی، صنعتی و دولتی در JUSE تشکیل جلسه دادند و گروهی به نام «گروه تحقیق درباره کنترل کیفیت» QCRJ را با هدف اجرای تحقیق کنترل کیفیت و آموزش و ارتقای آن در ژاپن، ایجاد کردند (رجب بیگی و سلیمی، 1374 ، ص22-21).  از دهه 1950  به بعد ، بتدریج پایه رویکرد مدیریت کیفیت جامع مطرح شده و از اوایل دهه 1980 به عنوان یک شیوه فلسفی مدیریتی جدید در عرصه مدیریت کیفیت نقش مؤثری را ایفا کرده است (لامعی، 1378 ،ص55 ). در دهه 1990، مدیریت کیفیت جامع به یکی از استراتژی های رقابتی بسیار جذاب برای شرکتهایی بـــدل شد که در جست وجوی تفاوت چشمگیری با دیگران بودند. دانشگاهیان و صنعتگران به این جاذبه کــه مدیریت کیفیت جامع سازمان را تشویق به تمرکز بر نیاز مشتری به وسیله فرآیند بهبود و توجه به بهبود هزینه ها، کیفیت و رضایت مشتری می نمود، اذعان کردند. پایه مدیریت کیفیت جامع مبتنی بود بر پیگیری فعالانه بهبود مستمر، درک نگرش مشتریان درون سازمان، آموزش و توسعه در تمامی ابعاد سازمانــی. اما عده ای نیز معتقد بودند که فلسفه مدیریت کیفیت جامع محدودیت های خاص خود را داراست. یافته های سیتکین[1] نشـان می دهد که مدیریت کیفیت جامع برای مباحثی چون فروش مازاد اندازه، خطرناک بوده و کارایی و اجرای آن زیانبار است و این بخشی از ناتوانی مدیریت کیفیت جامع است. محققان معتقدند که امروزه بازاریابی مدیریت کیفیت جامع تبدیل به صنعت خاص خود شده است و درک مدیریت کیفیت جامع به عنوان یک نتیجه اجرای همه جانبه آن گسترش یافته است. لوتانز[2] بر این باور است که مدیریت کیفیت جامع قادر به درک تغییرات آتی نیست و پیشنهاد می کند که زمان کافی صرف مدیریت کیفیت جامع شود. گروهی نیز معتقدند که سازمان یادگیرنده به دلیل وابستگی متقابلی که دارد گام منطقی بعدی در ارزش گذاری تغییرات است. (باران دوست و رحمانی، 1382،ص18). در سالهای اخیر نظام های ارتقای مدیریت كیفیت به سرعت متحول شده اند. از حدود دو دهه گذشته فعالیتهای بازرسی ساده با روشهای كنترل كیفیت تكمیل جایگزین گردیده اند تضمین كیفیت به وجود آمده و راه تكامل در پیش گرفته كه هم اكنون ارتقای مستمر كیفیت با مدیریت جامع كیفیت (TQM) جای همه آنها را گرفته است (تفرشی و همکاران، 1381-صص70-50).


[1] - Sitkin

[2] - Luthauns

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر ,

تاريخ : 27 آبان 1396 | 10:49 | نویسنده : 7rang | بازدید : 0
مبانی نظری و پیشینه ارزیابی و مدیریت عملکرد

مبانی نظری و پیشینه ارزیابی و مدیریت عملکرد

دانلود مبانی نظری و پیشینه ارزیابی و مدیریت عملکرد

مبانی نظری و پیشینه ارزیابی و مدیریت عملکرد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

ارزیابی عملکرد

سازمان‌ها اصولاً به‌منظور رسیدن به هدف‌هایی ایجاد گردیده‌اند، که میزان موفقیت آن‌ها در دستیابی به این هدف‌ها ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد کارکنان دارد. عملکرد مناسب و اثربخش، کلید موفقیت سازمان‌ها تلقی می‌شود. عملکرد مطلوب به معنی بهره‌وری، کیفیت، سودآوری و مشتری مداری است. از آنجا که بقای سازمان‌ها، به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی در گرو بهبود مستمر عملکرد کارکنان باهدف افزایش توان رقابتی و کسب منافع بیشتر است، لذا سازمان‌ها و مؤسسات جهت تشخیص میزان کارایی کارکنان، در پیشبرد اهداف سازمان به ارزیابی عملکرد آن‌ها می‌پردازند. بنابراین ارزشیابی کارکنان و عملکردشان در مدیریت منابع انسانی، از جایگاه مهمی برخوردار است.

توانایی تعریف، سنجش و ارزیابی عملکرد یکی از شرایط موردنیاز برای بهبود در هر سازمانی است. قبل از اینکه یک سازمان بتواند عملکرد خود را بهبود بخشد نیازمند توانمند کردن خود در زمینه سنجش، ارزیابی و ارائه عملکرد خود است.

ارزیابی عملکرد به مجموعه اقدامات و اطلاعاتی اطلاق می‌گردد که به‌ منظور افزایش سطح استفاده بهینه از امکانات و منابع جهت دستیابی به اهداف به شیوه اقتصادی توأم با کارایی و اثربخشی صورت می‌گیرد، به‌طوری‌که ارزیابی عملکرد در بعد سازمانی معمولاً اثربخشی فعالیت‌ها است. منظور از اثربخشی، میزان دستیابی به اهداف و برنامه‌ها با ویژگی کارا بودن فعالیت‌ها و عملیات است (داریانی و همکاران، 1386).

منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که به‌وسیله آن کار کارکنان در فواصلی معین و به‌طور رسمی، مورد بررسی و سنجش قرار می‌گیرد. شناخت کارکنان قوی و اعطای پاداش به آن‌ها و از این طریق، ایجاد انگیزه برای بهبود عملکرد آنان و سایر کارکنان، از جمله علل اصلی ارزیابی عملکرد است

در گذشته مدیران کلاسیک ارزیابی عملکرد را فقط به‌منظور کنترل کارکنان انجام می‌دادند، در حالی‌ که امروزه جنبه راهنمایی و ارشادی این عمل اهمیت بیشتری یافته است و هدف اصلی از ارزیابی عملکرد این است که اطلاعات ضروری درباره نیروهای شاغل در سازمان جمع‌آوری‌شده و در دسترس مدیران قرار گیرد تا آن‌ها بتوانند تصمیمات به‌جا و لازم را در جهت بالا بردن کمیت و کیفیت کارکنان اتخاذ نمایند (قاسمی، 1387). ارزیابی عملکرد، فرایندی است که برای ارزیابی پیشرفت به‌سوی دستیابی به اهداف تعیین‌شده، مشتمل بر اطلاعاتی در مورد کارایی تبدیل محصولات و خدمات ارائه‌شده و میزان رضایت‌مندی مشتریان، دستاوردها و اثربخشی فعالیت‌ها در راستای مشخص اهداف آن‌ها می‌باشد. ارزیابی عملکرد از جمله بهترین راه‌های بدست آوردن اطلاعات برای تصمیم‌گیری در سازمان‌ها است، به همین جهت همواره در هر دوره زمانی، نیاز به اندازه‌گیری عملکرد سازمان در مدیران حس می‌شده است (صلواتی و همکاران، 1391).

دانلود مبانی نظری و پیشینه ارزیابی و مدیریت عملکرد






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مبانی نظری و پیشینه ارزیابی و مدیریت عملکرد ,

خرید سی سی کم