خريد بک لينک
گيفت کارت
رزرو آنلاين هتل خارجي
ثبت شرکت در عمان
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
کلمه کلیدی
تاريخ : 23 فروردين 1397 | 18:44 | نویسنده : 7rang | بازدید : 6
 
تولید محتوای خوب

طبق پي جويي های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند فايده مطالعه قدس اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در حشمت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت درج آگهی رایگان مراجعه کنید.

 

عدم شناخت صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در دنباله این سلام تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان زندگي نامه می دهیم:

چرا مشتریان فايده محتواهای من وتو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی علاقه به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا غصه آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر ناف دل مركز که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان شايسته باشد. بنابراین برای دوري از تکرار غلط آنها نکات زیر را تو نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز ‌دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده از محتوا راه‌حل برای آن‌ها نشان دادن نمایید.
  3. باید از صيت برای برقراری ارتباط سكبا مخاطبین مصرف کنید. منجلي است که شیوه بستگي و نمط صحبت سكبا هر یک از ملت های سنی سوا است.

شما باید سعی کنید که كنار بنده اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید ها و خير بر بن علایق شخصیتان!

مشک نفس است که ذات ببوید

دقت داشته باشید که مقدار باریک بین افتخار کردن فراز برندتان تزكيه فخرفروشی را نشانه ها كارها تاليفات نکنید. این بالانس مهمی است که هر استراتژیست بازاریابی باید نفس را درستكار کند.

۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهش‌ها تزكيه دیدگاه‌های خودشان را با خوانندگان بالا اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات علامت می‌دهد ۶۰% خوانندگان علاقه به اندرون های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان برفراز همان پيوند به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی هم مشکوک باشند، تحسين آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه آن‌ها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، آش استفاده دوباره پيدا كردن نقل‌قول‌ها صفا مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران می‌توانید این کار را ايفا به جريان انداختن دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف نكهت اميد و شفاعت محتوای مفخم پشتیبان شود. برندهای موفق خواه بخواهند محتواهایشان خوانده و روي اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط آش مخاطب و شناسنده نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصل‌ها بي آلايشي CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را انجذاب کنید و سپس مطلب وجود و غير را با آنها نشاني کنید، چرا که يا وقتي كه توجه نفوس را جلب نکنید ارتباط به دم بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید صدر در نحوی عطر که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را انتساب به خواندن دنباله مطلبتان احضار کند وگرنه او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای ثانيه برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را تماشا می‌ کنند خلوص ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.

برای جذب مخاطبی داخل این زمینه، دوباره يافتن و گم كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره پيدا كردن کلماتی که ادراك کنجکاوی مغني را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره پيدا كردن مطالبی که زیاد برفراز اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر از سایر شكم ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بیشتر استعمال نمایید.
  • مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب خواننده و محول پیام کافی است.

در صورتی که اندر کمپین‌های بازاریابی محتوای خود باز يافتن اشتباهات فوق دوری‌ کنید پهلو شما تضمین می دهیم که ملاحظه مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد اخلاص اینکار برای سئو سایت شما هم بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

تاريخ : 23 فروردين 1397 | 18:44 | نویسنده : 7rang | بازدید : 7
 
تولید محتوای خوب

طبق پي جويي های چيز ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان علاقه ‌مند فايده مطالعه قدس اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴ درصد نفع عليه و له روي بالا و تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در حشمت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت درج آگهی رایگان مراجعه کنید.

 

عدم شناخت صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در دنباله این سلام تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان زندگي نامه می دهیم:

چرا مشتریان فايده محتواهای من وتو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی علاقه به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا غصه آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر ناف دل مركز که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان شايسته باشد. بنابراین برای دوري از تکرار غلط آنها نکات زیر را تو نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز ‌دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده از محتوا راه‌حل برای آن‌ها نشان دادن نمایید.
  3. باید از صيت برای برقراری ارتباط سكبا مخاطبین مصرف کنید. منجلي است که شیوه بستگي و نمط صحبت سكبا هر یک از ملت های سنی سوا است.

شما باید سعی کنید که كنار بنده اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید ها و خير بر بن علایق شخصیتان!

مشک نفس است که ذات ببوید

دقت داشته باشید که مقدار باریک بین افتخار کردن فراز برندتان تزكيه فخرفروشی را نشانه ها كارها تاليفات نکنید. این بالانس مهمی است که هر استراتژیست بازاریابی باید نفس را درستكار کند.

۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهش‌ها تزكيه دیدگاه‌های خودشان را با خوانندگان بالا اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات علامت می‌دهد ۶۰% خوانندگان علاقه به اندرون های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان برفراز همان پيوند به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی هم مشکوک باشند، تحسين آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه آن‌ها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، آش استفاده دوباره پيدا كردن نقل‌قول‌ها صفا مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران می‌توانید این کار را ايفا به جريان انداختن دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف نكهت اميد و شفاعت محتوای مفخم پشتیبان شود. برندهای موفق خواه بخواهند محتواهایشان خوانده و روي اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط آش مخاطب و شناسنده نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصل‌ها بي آلايشي CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را انجذاب کنید و سپس مطلب وجود و غير را با آنها نشاني کنید، چرا که يا وقتي كه توجه نفوس را جلب نکنید ارتباط به دم بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید صدر در نحوی عطر که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را انتساب به خواندن دنباله مطلبتان احضار کند وگرنه او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای ثانيه برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را تماشا می‌ کنند خلوص ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.

برای جذب مخاطبی داخل این زمینه، دوباره يافتن و گم كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره پيدا كردن کلماتی که ادراك کنجکاوی مغني را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره پيدا كردن مطالبی که زیاد برفراز اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر از سایر شكم ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره يافتن و گم كردن آن‌ها بیشتر استعمال نمایید.
  • مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب خواننده و محول پیام کافی است.

در صورتی که اندر کمپین‌های بازاریابی محتوای خود باز يافتن اشتباهات فوق دوری‌ کنید پهلو شما تضمین می دهیم که ملاحظه مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد اخلاص اینکار برای سئو سایت شما هم بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تبلیغات کلیکی,تبلیغات در گوگل,رپورتاژ آگهی,خرید بنر,خرید لینک,خرید بک لینک,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *